Gift For You logo

Gift For You reviews en ervaringen

Gift For You reviews en ervaringen
1688
Gift For You logo
Website
Gift For You
Categorie
Dagje weg

Reviews en ervaringen Gift For You

rn

Benieuwd naar wat anderen vinden van Gift For You? Lees hier een verzameling van beoordelingen en ervaringen. Ontdek door successen, tips, en klachten of Gift For You de keuze is voor jouw volgende cadeau.

rn

Over Gift For You

rn

Onderdeel van Wonderbox NL B.V., lanceerde Gift For You in 2014 cadeau-ervaringen. Het team biedt een breed assortiment aan beleveniscadeaus, waar je blijvende herinneringen aan overhoudt.

rn

Waarom kiezen voor Gift For You

rn

Met een aanbod van 12.500 belevenissen, 3 jaar en drie maanden geldigheid, en flexibiliteit in keuze en locatie, staat Gift For You klaar om jou te helpen met het perfecte cadeau.

rn

Is Gift For You betrouwbaar?

rn

Met meerdere awards en een Webshop Keurmerk registratie garandeert Gift For You kwaliteit en betrouwbaarheid in haar dienstverlening.

rn

Klantenservice en klachten

rn

Voor vragen of klachten is de klantenservice van Gift For You beschikbaar via telefoon, e-mail of een online contactformulier, met snelle reactietijden en een klantgerichte benadering.

rn

Wil jij ook beoordelen?

rn

Laat jouw ervaring met Gift For You achter in een review. Help anderen een geïnformeerde keuze te maken door jouw inzichten te delen.

Reviews over Gift For You
Gerelateerde bedrijven
Shoppartners logo
Shoppartners
5 beoordelingen
3,3
EscapeTours logo
EscapeTours
1 beoordeling
8,5
Bodyworlds logo
Bodyworlds
1 beoordeling
9,5
Gerelateerde blogartikelen
3,3
13% zou opnieuw kopen
48 beoordelingen
Waardeloos

Dit is het ideale cadeau als je iemand minder graag mag. Het biedt vrijwel geen mogelijkheden, voornamelijk restaurants in Frankrijk en zonder optie om te ruilen. Absoluut niet aan te raden.

Geplaatst op: 30-11-2023
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Femke V.

5 / 10
3/5 1/5 3/5 3/5
Opnieuw kopen? Nee
Prima ervaring met borrelcadeau bij De Jingens in Hoek van Holland.

Ik had een geweldige ervaring met het borrelcadeau bij De Jingens in Hoek van Holland. Een warm welkom, uitstekende service en een fantastische borrel met genoeg eten. Het zonnige terras in de laatste week van september maakte alles compleet. Zeker voor herhaling vatbaar!

Geplaatst op: 27-09-2023
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Lars B.

9 / 10
4/5 4/5 4/5 5/5
Opnieuw kopen? Ja
Te ingewikkeld proces

De procedure was onnodig ingewikkeld en vereiste te veel stappen. Een eenvoudige inlevering van de kaart bij de betrokken activiteit zou volstaan.

Geplaatst op: 19-09-2023
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Lars J.

5 / 10
5/5 1/5 3/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Onrechtvaardige praktijken

De werkwijze van dit bedrijf is verre van acceptabel. De website is gebruiksonvriendelijk en contact opnemen blijkt een hele opgave. Een aanzienlijk deel van het bedrag dat op de cadeaukaart stond, konden we niet gebruiken in het restaurant. We werden beperkt tot een vast menu, waar drankjes niet bij inbegrepen waren, waardoor we het resterende saldo verloren. Na het verhogen van onze kaart moesten we zes weken wachten op de nieuwe kaart. Het is beter om gewoon contant geld te geven; zo kan de ontvanger zelf kiezen waar ze het aan willen uitgeven.

Geplaatst op: 25-09-2023
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Milan H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Con artists. NEVER buy from them

Dit bedrijf is oplichterij; ze houden een deel van je cadeaugeld achter. Zoals iemand anders al zei: ze dwingen mensen tot extra kosten, wat pure oplichting is! Een cadeaubon van 50 euro bleek bij ons lokale restaurant De Lover in Kamerik slechts te resulteren in twee opties: een maaltijd van 45 of 60 euro. Uiteindelijk betaalde ik 10 euro bij aan gift for you, om vervolgens meer dan 60 euro, inclusief wijn, uit te geven. Toch werd er maar 49 euro van onze rekening afgetrokken, waardoor er 11 euro onverklaarbaar miste. Navraag leverde niks op. Gift for you claimt dat dit te maken heeft met kosten die niet gerestitueerd worden, zoals commissies en productiekosten, iets dat nergens op hun site vermeld staat. Dit is gewoon diefstal. Een cadeaubon van 60 euro zou gelijk moeten staan aan 60 euro korting. Koop geen cadeaubon bij dit bedrijf; ze zullen een deel van je geld stelen. Datum van ervaring: 21 juni 2023

Geplaatst op: 02-09-2023
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Aniek K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
UITERMATE SLECHTE verwerking voor een BELACHELIJKE hoge prijs

De website was aanvankelijk erg onduidelijk. Ondanks dat ik aangaf een bon te willen gebruiken en alle benodigde codes invulde, was het proces frustrerend. De grote aantrekkingsknacht om meer bonnen toe te voegen en de onduidelijke activiteitenselectie, met minuscule lettertypes, waren storend. Toen de bestelling eindelijk door was en ik een bevestigingsnummer ontving, kreeg ik te horen dat de digitale cadeaubon binnen 15 minuten zou aankomen. Vijf uur later, zonder cadeaubon, maar het bedrag was al van mijn account afgeschreven. De eigenaresse heeft, ondanks het ontbreken van een duidelijke bestelling, het probleem voor ons én eerder voor anderen opgelost, ondanks de hoge prijs die zij aan Giftforyou moet afdragen. Mijn aanbeveling is om toekomstige bonnen te vermijden en direct bij de aanbieder te boeken.

Geplaatst op: 17-09-2023
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Ingrid V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
De "Wonderbox" blijkt een doos vol ergernis.

Ik zou me echt schamen als ik dit als cadeau aan een goede vriend had gegeven. Proberen een hotelovernachting in Nederland te boeken is een ramp, omdat hotels niet meedoen of zeggen dat er geen kamers beschikbaar zijn. Omruilen voor een tegoed lukt nog wel, maar probeer dat tegoed maar eens voor een cadeaubon in te wisselen; dan word je tegengewerkt.

Geplaatst op: 13-04-2023
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Lynn S.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Totaal niet zoals verwacht!

De website belooft een 'onvergetelijke ervaring', maar dat was het zeker - zij het op een negatieve manier. Het aanbod van hotels in Nederland is zeer beperkt en niet de beste kwaliteit. Het boeken buiten het seizoen is bijna onmogelijk, en verwacht extra kosten in het weekend, als boeken al mogelijk is. Het hele reserveringsproces is frustrerend. Kortom, een onvergetelijke negatieve ervaring. Absoluut waardeloos!

Geplaatst op: 28-01-2023
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Max E.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Slecht

Erg slechte ervaring; je bent je geld kwijt omdat er geen reactie komt op e-mails en ze telefonisch onbereikbaar zijn.

Geplaatst op: 19-01-2023
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Berat D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Oplichterij

Heb de gevraagde informatie op 16 november verstuurd en sindsdien radiostilte ervaren van wat ik nu een prutbedrijf noem. Het is al 30 december zonder enige vorm van reactie op mijn klacht/vraag. Compleet waardeloos.

Geplaatst op: 30-12-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Ashley O.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Slecht

Een keer besteld, nooit meer.

Geplaatst op: 24-01-2023
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Dirk T.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Ja
Pure oplichterij

Na het plaatsen van een review op 7 november werd mij gevraagd mijn gegevens te verstrekken voor een mogelijke oplossing. Dit heb ik gedaan op 16 november. Er werd beloofd binnen 11 dagen te reageren, maar op 1 december had ik nog steeds niets gehoord. Na nogmaals contact te hebben opgenomen, beloofden ze weer binnen 11 dagen te reageren. Ik wilde enkel een huis&tuinbon in ruil voor mijn €135 tegoedbon, maar Giftforyou weigert elke vorm van medewerking. Dit is ronduit oplichterij.

Geplaatst op: 01-12-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Aniek V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Bedrieglijke praktijken

Mijn voucher, ondanks nog geldig, is geblokkeerd onder het voorwendsel van eerder gebruik, wat niet waar is. De klantenservice van GiftforYou was ronduit slecht: onprofessioneel, onbegrijpelijk, onvriendelijk en het gesprek werd ook nog eens abrupt beëindigd. GiftforYou voelt als oplichting!

Geplaatst op: 09-11-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Quinty P.

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Teleurstelling alom! Voelt als bedrog!

Met de verwachting van een gezellig etentje voor twee, leidden onze plannen tot een teleurstelling bij het inleveren van onze e-ticket. Bij betaling was het niet geldig omdat het ‘zogenaamd’ al gebruikt was - niet door ons. Contact met GiftForYou leverde geen oplossing op; starheid overheerste. Absoluut een afrader door deze misleiding.
NOOIT mee in zee gaan!

Geplaatst op: 06-11-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Luca N.

4 / 10
2/5 1/5 2/5 2/5
Opnieuw kopen? Nee
Oplichterij

We hebben 135 euro betaald voor een tegoed, maar we kunnen het niet inruilen voor een eenvoudige cadeaubon. Er zijn geen opties in de omgeving om het op een andere manier te gebruiken. Als gepensioneerden zijn we beperkt in mobiliteit. Na lang wachten ontvangen we geen hulp van de klantenservice. Een teleurstellende ervaring met dit bedrijf.

Geplaatst op: 07-11-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Thijs H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Onopgelost na een maand, teleurstellende klantenservice!

Heb mijn punten ingeleverd voor twee vouchers, maar één heb ik nooit ontvangen. Al meer dan een maand zonder oplossing. Meerdere malen contact opgenomen via telefoon (waar ik lang moest wachten en geen oplossing kreeg) en email (geen enkele reactie).

Geplaatst op: 23-10-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Lukas H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Hotelvoucher verzilveren: een nachtmerrie

Het verzilveren van een hotelvoucher bleek een ware nachtmerrie door het zeer beperkte aanbod en technische problemen op de website. Zelfs na vele pogingen tot contact en een hoop stress, geen oplossing van de klantenservice ontvangen. Zeer ontevreden en voor ons geen tweede keer.

Geplaatst op: 12-10-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Xander K.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Onbereikbaar en onboekbaar

Volledig onbereikbaar en reserveren is onmogelijk.

Geplaatst op: 05-10-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Alexander K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Ja
Complete oplichterij!!!!!!

Met een 100 euro voucher voor een weekendje weg, bleek geen enkele boeking mogelijk. Na een lange wachttijd werd ik ook nog eens onbeschoft geholpen door de klantenservice. Advies: koop geen bonnen van Gift for You.

Geplaatst op: 14-10-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Loïs K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Waardeloos en je reinste oplichters deze toko. Verzilveren onmogelijk en 25 dagen om te reageren. Blijf hier van weg! Niet kado doen!

Een cadeau voor onze trouwdag gehad maar het is ons niet gelukt deze in te wisselen. Dit voelt echt als pure fraude.

Geplaatst op: 05-07-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Femke N.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Onacceptabele vereiste voor privégegevens

Ik moest onnodig veel persoonlijke informatie invullen om mijn voucher te gebruiken, wat ik belachelijk vind. Uiteindelijk heb ik besloten de voucher te verscheuren. Een duidelijke afrader, die GIFTFORYOU.

Geplaatst op: 04-07-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Bente W.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Koopervaring goed, verzilveren een nachtmerrie

Het aankoopproces verliep soepel, echter is het verzilveren van de aankoop een compleet ander verhaal. Het voelt als oplichting.

Geplaatst op: 30-05-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Timo B.

4 / 10
3/5 2/5 2/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Product voldoet niet aan beloftes

Een product dat niet werkt zoals beloofd, ongeacht de beschikbaarheid, snelle levering of redelijke prijs, is nutteloos. De activatiecode van de voucher werkt niet, wat riekt naar bedrog. Ik raad het ten zeerste af om dit aan te schaffen!

Geplaatst op: 28-05-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Tess E.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Af te raden - Erg teleurstellend

Onze ervaring is erg negatief. Zelfs binnen de horecabranche horen we klachten over deze dienst. De uitbetalingen zijn slecht en het contact is minimaal, vooral nu de horeca het al moeilijk heeft. Ik raad het af hieraan deel te nemen; het lijkt misschien een leuk cadeau, maar uiteindelijk veroorzaakt het alleen maar stress en teleurstelling.

Geplaatst op: 21-05-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Myrthe L.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Belabberd

Ik ontving een high tea cadeau vlak voor corona. Toen ik de bon wilde activeren, kreeg ik steeds een foutmelding. Na mijn informatie meerdere keren gemaild te hebben en lange wachttijden aan de telefoon, kan ik twee weken later de bon nog steeds niet gebruiken. Dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb met een bon van dit bedrijf. Eens maar nooit weer.

Geplaatst op: 23-05-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Elisabeth R.

4 / 10
3/5 1/5 1/5 3/5
Opnieuw kopen? Nee
Retour niet verwerkt, waardeloos

Na het retourneren van een product en het bestellen van een nieuw exemplaar, wordt mijn retour niet correct in het systeem verwerkt, waardoor de betaling open blijft staan. Pogingen om contact op te nemen leveren niets op: geen reactie op drie e-mails en geen telefonische bereikbaarheid. Uiteindelijk wordt de zaak naar incasso gestuurd en ben ik verplicht te betalen. Absoluut geen aanbeveling voor dit bedrijf vanwege de ontbrekende service.

Geplaatst op: 16-05-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Anne R.

4 / 10
2/5 1/5 2/5 2/5
Opnieuw kopen? Nee
Brunch voucher, activiteit beleefd is niet juist.

We hebben anderhalve maand van tevoren gereserveerd bij de Kolonist Heerhugowaard, welke op uw website genoteerd stond. Toch belden zij ons enkele dagen voor de brunch af omdat ze problemen hadden met het ontvangen van hun betaling via Gift For You. Ondanks dat, wordt er op mijn account vermeld dat ik de activiteit al beleefd heb, wat niet waar is. Pogingen tot contact leiden tot niets; we ontvangen geen enkele reactie. Het gaat hier om drie vouchers. Dit is echt niet acceptabel.

Geplaatst op: 01-06-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Roan K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Brunch voucher, activiteit beleefd is niet juist.

Anderhalve maand geleden reserveerden we bij de Kolonist in Heerhugowaard, zoals aangegeven in jullie lijst. Echter, vlak voor onze brunch kregen we een telefoontje met de mededeling dat het restaurant hun betaling niet kon claimen bij Gift For You, terwijl er bij mij staat aangegeven dat de activiteit al beleefd zou zijn – wat niet klopt. Wanneer we contact proberen op te nemen voor opheldering, krijgen we geen enkele reactie. Dit betreft drie vouchers en is simpelweg onacceptabel.

Geplaatst op: 01-06-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Elisa S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Cadeaubon niet ontvangen

Na een cadeaubon besteld te hebben voor Moederdag, heb ik deze nog altijd niet ontvangen. Contact opnemen met de klantenservice blijkt lastig en mails blijven onbeantwoord. Telefonisch contact resulteert enkel in verzoeken om geduld, maar na meer dan drie weken is mijn geduld op. Ik raad af hier iets te bestellen.

Geplaatst op: 30-05-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Tijmen H.

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee
Waardeloos cadeau door Gift for You

Ik kreeg een Gift for You kaart ter waarde van €125. Volgens de instructies koos ik cafe Rutgers. De beloofde code voor twee gangen voor twee personen, ter waarde van €44,90, zou binnen 15 minuten in mijn mail zijn. Echter, deze code arriveerde pas na het etentje, waardoor het restaurant ons de volledige kosten in rekening bracht. Bij aankomst bij Rutgers bleek de code ook nog eens ongeldig. Bovendien kostte een enkel gerecht al meer dan het bedrag van de bon. Het restaurant voldeed niet aan het beloofde aanbod van twee gangen. Eindresultaat: ik moest betalen voor een cadeau dat waardeloos bleek te zijn.

Geplaatst op: 07-05-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2024
Geschreven door: Wilhelmina D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Opnieuw kopen? Nee

Schrijf een beoordeling over Gift For You
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Shoppartners logo
Shoppartners
5 beoordelingen
3,3
EscapeTours logo
EscapeTours
1 beoordeling
8,5
Bodyworlds logo
Bodyworlds
1 beoordeling
9,5
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Gift For You een betrouwbare partij om zaken mee te doen?

Er zijn 48 beoordelingen geplaatst over Gift For You. Hun gemiddelde score is 3,3 waar 13% van de klanten heeft aangegeven dat ze opnieuw bij Gift For You zouden bestellen.

In welke sectoren is Gift For You actief?

Gift For You is actief in de dagje weg industrie en specifiek in sectoren zoals uitjes en cadeaus.

Ik heb de beoordelingen van Gift For You goed gelezen. Wat nu?

Heeft u de beoordelingen van Gift For You gelezen en bent u ervan overtuigd dat dit een betrouwbaar bedrijf is om zaken mee te doen? Ga dan naar de website en plaats uw bestelling! Als u nog steeds niet zeker weet of Gift For You geschikt is voor u, kijk dan op webwinkelwijzer.nl en vind een bedrijf dat beter bij uw behoeften past. Hebben de beoordelingen van Gift For You u een positieve indruk gegeven? We verzamelen beoordelingen van alle grote bedrijven wereldwijd.

Alle subcategorieën van deze categorie