CentraalBeheer reviews en ervaringen
Ervaringen en Beoordelingen CentraalBeheer
Bijna iedereen heeft wel eens financiële producten nodig, zoals een hypotheek of verzekering. Het kiezen van een betrouwbare aanbieder is cruciaal voor toekomstige zekerheid. CentraalBeheer, een gerenommeerde verzekeraar en financieel dienstverlener voor zowel particulieren als bedrijven, staat bekend om haar kwalitatieve diensten. Ontdek hier wat klanten vinden van CentraalBeheer en maak een geïnformeerde beslissing.
Kennismaking met CentraalBeheer
Sinds 1909 is de verzekeraar CentraalBeheer actief, met een belangrijke verhuizing naar Apeldoorn in 1970, wat inspiratie bood voor de beroemde slogan "Even Apeldoorn bellen". Als een onafhankelijk deel van Achmea, transformeerde het in 2001 naar een op zichzelf staand merk binnen Achmea. CentraalBeheer heeft zich naast verzekeringen ook op financiële diensten, pensioenen en spaarproducten gericht. Hun missie luidt: samen risico's delen die je alleen niet aankan, om problemen te minimaliseren en kansen te maximaliseren.
Redenen om voor CentraalBeheer te kiezen
Al meer dan een eeuw biedt CentraalBeheer verzekeringen en financiële dienstverlening. Hun assortiment omvat zowel producten voor particulieren zoals woon-, overlijdensrisico-, rechtsbijstand-, auto-, reisverzekeringen en pechhulp als zakelijke diensten waaronder arbeidsongeschiktheidspensioen, bedrijfsverzekeringen, verzuimverzekeringen en zakelijke rechtsbijstandverzekeringen. Daarbij focussen ze zich steeds meer op spaarproducten, pensioen en hypotheken, evenals diensten zoals klushulp, private lease en duurzame huisoplossingen zoals zonnepanelen of isolatie.
Betrouwbaarheid van CentraalBeheer
Als onderdeel van Achmea, dat een bankvergunning heeft, staat CentraalBeheer onder strenge toezicht van zowel de Autoriteit Financiële Markten (AFM) als de Nederlandse Bank. Deze toezichthouders waarborgen de financiële stabiliteit in Nederland, wat klanten extra zekerheid biedt. Achmea scoorde een 4 uit 5 van de AFM voor klantgerichtheid en won de Customer First Award 2018 voor meest klantvriendelijke verzekeraar. Klanten kunnen diensten direct afnemen of via tussenpersonen.
Klantenservice en behandeling van klachten
De klantenservice van CentraalBeheer is perfect afgestemd op hun verschillende diensten. Schade melden kan 24/7 via app of chat, en er is een speciaal noodnummer beschikbaar. De website biedt antwoorden op veelgestelde vragen voor elke dienst. Bij een klacht zoekt CentraalBeheer direct persoonlijk contact, of dat nu telefonisch, via chat of schriftelijk is, met het streven binnen 5 dagen te reageren. Indien nodig, kunnen klanten terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening.
Geef ook jouw mening
Heb je ervaring met CentraalBeheer, bijvoorbeeld met hun producten of klantenservice? Deel je ervaring of schrijf een review. Zo help je anderen een duidelijk beeld te krijgen van wat CentraalBeheer te bieden heeft en kunnen zij beter beslissen of ze er een dienst willen afnemen.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is CentraalBeheer een betrouwbare partij om zaken mee te doen?
Er zijn 0 beoordelingen geplaatst over CentraalBeheer. Hun gemiddelde score is 10 waar 100% van de klanten heeft aangegeven dat ze opnieuw bij CentraalBeheer zouden bestellen.
In welke sectoren is CentraalBeheer actief?
CentraalBeheer is actief in de verzekeringen industrie en specifiek in sectoren zoals autoverzekeraars.
Ik heb de beoordelingen van CentraalBeheer goed gelezen. Wat nu?
Heeft u de beoordelingen van CentraalBeheer gelezen en bent u ervan overtuigd dat dit een betrouwbaar bedrijf is om zaken mee te doen? Ga dan naar de website en plaats uw bestelling! Als u nog steeds niet zeker weet of CentraalBeheer geschikt is voor u, kijk dan op webwinkelwijzer.nl en vind een bedrijf dat beter bij uw behoeften past. Hebben de beoordelingen van CentraalBeheer u een positieve indruk gegeven? We verzamelen beoordelingen van alle grote bedrijven wereldwijd.