Coddy reviews en ervaringen

Coddy reviews en ervaringen
4564
Coddy logo
Coddy
Dagje weg

Ontdek gebruikersrecensies over Coddy

Op zoek naar nieuwe, inspirerende activiteiten om samen of met vrienden te ondernemen kan uitdagend zijn. Met de technologische voorsprong van recent, zijn de mogelijkheden echter aanzienlijk uitgebreid. Coddy, een expert in het creëren van Urban Escape Games, biedt spannende opties. Overweeg je Coddy's games te proberen, dan is het raadzaam eerst de recensies van eerdere klanten door te nemen. Op deze pagina verzamelen we klantbeoordelingen en delen we hun ervaringen met Coddy, zodat jij een weloverwogen beslissing kunt maken.

Kennismaking met Coddy

Als Belgische firma, opgericht in december 2019 en gevestigd in Brussel, heeft Coddy zich gespecialiseerd in het aanbieden van geolokaliseerde stedelijke spellen. Hun portfolio omvat niet alleen urban escape games, maar ook moordmysteries en schattenjachten. Groepen van twee tot zes spelers nemen, uitgerust met een smartphone, deel aan een stadsavontuur, op zoek naar aanwijzingen en het oplossen van puzzels. Dit biedt een unieke manier om samen met familie, vrienden of collega's een stad te ontdekken of opnieuw te beleven. Zodra je deelnemers hebt verzameld, download je de Coddy-app om te beginnen. Ook voor updates, aanbiedingen of kortingen kun je je inschrijven op de Coddy nieuwsbrief!

Waarom opteren voor Coddy?

Coddy, hoewel recent opgericht, heeft al snel een sterke groei doorgemaakt. Het bedrijf biedt een digitaal alternatief voor traditionele escape rooms, met een breed scala aan steden om uit te kiezen, waaronder Brussel, Dijon, Marseille, Nantes, Rijsel, Firenze, Madrid en Londen. Een competitief element toevoegen is mogelijk; elk spel biedt de kans om punten te verdienen, die bijdragen aan een algemene ranking op de Coddy-website. Om een game te starten heb je enkel een smartphone, de Coddy-app en een spelcode nodig, beschikbaar na aankoop. De app is te vinden in de Play Store en App Store.

Betrouwbaarheid van Coddy

Sinds de oprichting in 2019 heeft Coddy snel een uitgebreid aanbod door heel Europa opgebouwd en geniet het een positieve reputatie. Belangrijke informatie over het bedrijf, waaronder het adres van het hoofdkantoor en het team, is eenvoudig te vinden op hun website. Met een eigen klantenservice voor vragen of problemen, en een actieve aanwezigheid op social media, waar ook veel klantrecensies te vinden zijn, staat Coddy bekend als betrouwbaar en toegewijd.

Klantenservice en feedback

Voor vragen, advies over spellen, of bij problemen kun je altijd de klantenservice van Coddy contacteren. Dit kan via diverse kanalen: een chatvenster op de website, e-mail, telefonisch, of door een bericht via social media platforms zoals Facebook, LinkedIn en Instagram te sturen. Met een responsieve klantenservice, kun je een snelle reactie binnen een werkdag verwachten. Klachten kunnen per e-mail worden ingestuurd, waarop je een bevestiging en later een inhoudelijk antwoord ontvangt.

Deel jouw Coddy ervaring

Heb jij een urban game van Coddy ervaren? Dan nodigen we je uit jouw mening te delen met onze bezoekers. Beoordeel de kwaliteit van Coddy's games, benoem de sterke punten en geef aan wat beter kan. Is de klantenservice toegankelijk en behulpzaam? Zou je in de toekomst opnieuw voor Coddy kiezen? Deel jouw recensie hier en help anderen bij het maken van hun keuze!

Reviews over Coddy