Cleanprofs reviews en ervaringen
Ervaringen met Cleanprofs
Veel mensen kennen het ongemak van een vuile, stinkende kliko, vooral in de zomermaanden. Dit kan niet alleen overlast door geuren veroorzaken, maar ook ongedierte aantrekken. Cleanprofs biedt hier een oplossing voor door je afvalcontainer professioneel te reinigen. Ontdek hoe anderen deze dienst ervaren hebben door de verzamelde reviews en kies of Cleanprofs ook jouw klikohygiëne kan verbeteren.
Kennismaking met Cleanprofs
Als marktleider in de schoonmaak van kliko's heeft Cleanprofs sinds de start in 2014 de missie om deze taak efficiënter, veiliger en milieuvriendelijker uit te voeren. Het bedrijf haalde een innovatieve slag in 2017 door het reinigen met water uit eigen bronnen, waardoor er geen kostbaar leidingwater verspild wordt. Belangrijk is ook dat er bij het reinigen geen schadelijke chemicaliën worden ingezet. De gebruikte reinigingsmiddelen zijn veilig voor het milieu.
Waarom kiezen voor Cleanprofs?
Met een aanbod van abonnementen biedt Cleanprofs flexibele schema's voor het schoonmaken van je kliko, 12 of 24 keer per jaar. Dit betekent dat jouw kliko om de twee of vier weken grondig wordt gereinigd, zonder dat je hiervoor thuis hoeft te blijven. Je container wordt herkenbaar gemaakt voor het schoonmaakteam met speciale stickers, wat zorgt voor een efficiënte en correcte service.
De betrouwbaarheid van Cleanprofs
Cleanprofs geniet van een uitstekende reputatie, wat blijkt uit de positieve feedback op verschillende platforms, waaronder Google waar het bedrijf 4 uit 5 sterren behaalt op basis van meer dan 400 recensies. Klanten prijzen de stiptheid, klantvriendelijkheid en bevredigende resultaten. De professionele presentatie van de website, inclusief vacaturepagina en belangrijke bedrijfsinformatie, versterken het betrouwbare imago van Cleanprofs.
Klantenservice en klachtenafhandeling
Cleanprofs staat bekend om zijn voortreffelijke klantenservice. Vragen via het contactformulier of e-mail worden snel beantwoord, en ook telefonisch is het bedrijf goed bereikbaar. Voor extra containerstickers of andere verzoeken is er een gemakkelijk online proces. Bovendien kunnen klanten met de 'mijn wasweken' tool op de website zien wanneer hun containers worden gereinigd, en zelfs een verhuizing online doorgeven, wat bijdraagt aan de klantvriendelijkheid van Cleanprofs.
Deel jouw ervaringen met Cleanprofs
Ben je tevreden over de schone kliko's die je elke maand ontvangt dankzij Cleanprofs? Help anderen door jouw mening te delen. Jouw recensie kan de besluitvorming van potentiële klanten vergemakkelijken en hen overtuigen van de meerwaarde van een Cleanprofs-abonnement.
Sinds oktober klant en in de afgelopen 5 maanden is er slechts eenmaal schoongemaakt. Elke keer een ander smoesje voor het niet nakomen van afspraken. Dit is absoluut onacceptabel. Het voelt als pure oplichterij.
Aanvankelijk was ik tevreden over de diensten van Cleanprofs, maar het afgelopen jaar is mijn mening volledig omgeslagen. Ze waren maar liefst 8 keer niet op de afgesproken tijd hier, wat enorm frustrerend is. Het afval moet ik dan maar zelf bewaren tot ze wel komen opdagen, soms zelfs twee dagen later. Gezien deze nalatigheid heb ik mijn abonnement opgezegd. Ze hebben ook geen enkele compensatie aangeboden voor het niet nakomen van de afspraken. Voortaan zoek ik alternatieve manieren voor mijn afvalverwerking, maar Cleanprofs is hier niet meer bij.
De bedoeling is dat deze service maandelijks plaatsvindt, echter moet je zelf je bak eerst reinigen omdat ze niks willen schoonmaken waar nog restjes aan zitten. Uiteindelijk skippen ze vaak de beurt en restitutie kun je vergeten. Het enige wat de klantenservice doet is zeggen hoe "vervelend" ze het vinden, maar daar blijft het bij.
Dit bedrijf heeft mij diep teleurgesteld. Ondanks beloftes zijn ze slechts een fractie van de keren daadwerkelijk langsgekomen om te reinigen. Klachten worden niet serieus genomen, en men wordt beschuldigd van liegen als bewijs van absentie niet geleverd kan worden. Na 10 maanden stonden ze ineens weer op de stoep om te reinigen, terwijl er zonder mijn weten geld was afgeschreven. Klachten hierover zijn frequent ook bij mijn buren, een erg frustrerende situatie.
Voor de tweede maal is er geld afgeschreven zonder dat de schoonmaakdienst is langsgekomen. Dit geeft me het gevoel te zijn opgelicht. Ook heb ik slechts de helft van de toegezegde stickers en slechts een van de drie bandjes ontvangen bij aanmelding. Ik raad aan geen zaken te doen met dit bedrijf.
Dit bedrijf kent geen positieve punten. Afspraken worden niet nagekomen en de klantenservice is slecht bereikbaar. De beloftes worden niet ingelost en vaak zijn onze bakken niet gereinigd zoals afgesproken. Dit bedrijf voldoet niet aan de minimale verwachtingen en ik raad aan om niet met hen samen te werken.
Dit bedrijf lijkt online veelbelovend, maar in de praktijk is het een ander verhaal: Incasso's gaan vlekkeloos, maar daar blijft het bij. Geplande reinigingsdagen verschuiven last-minute, als ze al uitgevoerd worden. Vaak komt men niet opdagen, en als je hierover contact opneemt, krijg je onbevredigende antwoorden. Een totale ramp. Het voelt als regelrechte fraude. In totaal €92 betaald voor drie reinigingen, waarvan twee amper merkbaar waren. Mijn advies: bestel hier niets, start geen abonnement. Je wordt bedrogen!
Teleurstellende service. We betaalden voor een jaarabonnement maar ze kwamen slechts 8 keer langs, in plaats van de beloofde 12 keer. Excuses over het weer of te late diensten van de gemeente beletten hen om hun beloftes na te komen. Je geld kan beter besteed worden.
Gelokt met een aanbieding van 1 euro voor de eerste maand, maar direct daarna volgde een onaangename verrassing met de volgende afschrijving. De eerste reiniging was oppervlakkig en snel gedaan, met achtergebleven vuil. Toen de reinigingsdatum ineens veranderd werd zonder waarschuwing, miste ik een reiniging en zat ik vast aan een stinkende container. Een klacht hierover via e-mail werd beantwoord met een onvriendelijke reactie. Absoluut een afrader.
Onlangs reed de reinigingswagen wel voorbij mijn huis, maar vergat mijn container te reinigen. Nu zit ik met een sterk ruikende container die ik pas over een maand opnieuw kan laten ledigen, en dat net nu er warme dagen aankomen en de container in de zon staat. Bij navraag werd mij medegedeeld dat eerdere reiniging niet mogelijk is omdat het 'niet op de route ligt'. Naar mijn mening zou de route hierop aangepast moeten worden.
Het heeft geen zin om een klacht in te dienen; het wordt afgedaan met een smoes en je krijgt een korting voor volgende keer. Maar waar het echt om gaat is de netheid, niet het geld!
Bij deze containerreinigingsdiensten wordt in een half jaar tijd maar één keer gereinigd. Allemaal waardeloos. Zelf doen is de betere optie.
De start was positief met een duidelijk gesprek over een nieuw abonnement. Echter, daarna viel de service tegen met uitblijvende reinigingen en beweringen dat de bak niet zichtbaar was, terwijl deze duidelijk gemarkeerd was. Eerdere problemen leidden tot een contractbeëindiging, die erkend werd, maar toch bleven facturen komen. Een blokkade leidde tot vervelende communicatie vanuit het bedrijf, die bovendien ongegrond het abonnementstarief wijzigden. Hun werkwijze suggereert onbetrouwbaarheid en onredelijkheid, vooral bij problemen. Ons advies is om een ander reinigingsbedrijf te zoeken.
De service van dit bedrijf is uiterst teleurstellend; in vijf maanden tijd werd er maar één keer gereinigd. Een andere keer was reiniging niet mogelijk omdat er naar verluidt 'stront' in de GFT-bak zat, terwijl een simpele schoonmaakbeurt gevraagd was. Beschuldigingen van liegen over zoiets kleins als 8 euro volgden. Ondanks de regelmatige betalingsverzoeken, werd er na veel gedoe en na opzegging slechts nog eenmaal een reiniging aangeboden onder voorwaarde van betaling voor de laatste factuur. Het is betreurenswaardig; de enkele keer dat er daadwerkelijk gereinigd werd, was het resultaat goed. Jammer dat de klantenservice en de planning niet op hetzelfde niveau zijn, want het concept heeft potentie.
De beloofde dienst presteert niet naar behoren bij vorst. Vooraf geen woord hierover, 'maar het staat in de kleine lettertjes van de voorwaarden', werd mij verteld. Had fijn geweest als dit vooraf duidelijk gemaakt werd. Zeer ontevreden over deze gemiste communicatie.
De schoonmaakdienst kwam de eerste twee keer nog langs, maar daarna niet meer. Ze verschoven telkens weer de datum tot er uiteindelijk niemand meer kwam opdagen. Nadat ik het contract had beëindigd vanwege deze slechte service, kwamen ze nog met allerlei excuses en beloftes voor verbetering, maar die werden nooit waargemaakt. En nu proberen ze zelfs nog een betaling te innen voor een service die ze niet geleverd hebben. Ongelooflijk slecht!
Na een lange tijd een abonnement te hebben gehad, heb ik vooral veel klachten gehad. Het was steeds een ander verhaal over de reden waarom de afvalbak niet schoon was. Er werd zelfs aangeraden om het afval in bioafbreekbare zakken te doen, met als reden dat de bak alleen goed schoongemaakt kan worden als hij nauwelijks vuil is. Als de ophaaldienst een keer overslaat, proberen ze het na twee dagen nog eens, wat inhoudt dat je de bak leeg moet laten voor het geval dat ze op een andere dag langskomen.
Ik heb me op 14 september ingeschreven bij CleanProfs en in twee maanden al drie keer meegemaakt dat ze niet kwamen opdagen voor de containerreiniging. De service is erg slecht en je moet constant zelf bellen voor een nieuwe afspraak. We hebben nu ons abonnement stopgezet.
Sinds twee maanden gebruik ik een abonnement voor de schoonmaak van kliko's. De eerste keer leken ze bijna nieuw, maar de tweede keer werden er veel resten achtergelaten. Zowel via het contactformulier als per email heb ik dit gemeld, zonder enige reactie tot nu toe. Vooral het gebrek aan communicatie is teleurstellend. Fouten kunnen gebeuren, maar het ontbreken van communicatie is echt een probleem.
Afspraken over het reinigen van de container worden niet nagekomen, en wanneer je erachteraan belt, krijg je te horen dat je container zogenaamd niet schoon zou zijn. Ondanks hun afwezigheid moet er wel betaald worden alsof ze langs zijn geweest.
Helaas was mijn container niet schoongemaakt. Na het versturen van een e-mail werd ik de volgende dag onmiddellijk gebeld, en binnen een uur was mijn container alsnog gereinigd.
Heel fijn dat alle zorg uit handen wordt genomen!
Ik ben enorm teleurgesteld in de dienstverlening. Mijn kliko bleef ongereinigd aan de straat staan. Na een telefoontje naar de klantenservice werd mij verteld dat zij pas over een maand kunnen komen. Dit vind ik volstrekt onacceptabel. Ik heb daarom direct mijn abonnement geannuleerd.
Diepe teleurstelling over dit bedrijf dat hun afspraken niet nakomt en onbereikbaar blijft. Dit is absoluut onprofessioneel en onacceptabel.
De service is uitstekend en de container is steeds perfect schoon. Slechts enkele keren was dit niet het geval omdat wij vergaten deze buiten te zetten. Op een keer was er een probleem met een versleten scansticker, maar na een telefoontje werd dit direct verholpen.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Cleanprofs een betrouwbare partij om zaken mee te doen?
Er zijn 25 beoordelingen geplaatst over Cleanprofs. Hun gemiddelde score is 4,7 waar 28% van de klanten heeft aangegeven dat ze opnieuw bij Cleanprofs zouden bestellen.
In welke sectoren is Cleanprofs actief?
Cleanprofs is actief in de diensten industrie en specifiek in sectoren zoals huis en tuin diensten.
Ik heb de beoordelingen van Cleanprofs goed gelezen. Wat nu?
Heeft u de beoordelingen van Cleanprofs gelezen en bent u ervan overtuigd dat dit een betrouwbaar bedrijf is om zaken mee te doen? Ga dan naar de website en plaats uw bestelling! Als u nog steeds niet zeker weet of Cleanprofs geschikt is voor u, kijk dan op webwinkelwijzer.nl en vind een bedrijf dat beter bij uw behoeften past. Hebben de beoordelingen van Cleanprofs u een positieve indruk gegeven? We verzamelen beoordelingen van alle grote bedrijven wereldwijd.